Tuesday, June 28, 2016

STATUS TERKINI MANUSKRIP BAYANGAN GURAUAN






ASSALAMUALAIKUM WBT....


Salam Ramadhan buat anda semua yang disayangi..

Saban hari ada sahaja yang bertanyakan saya tentang cerita/novel Bayangan Gurauan (BG). Bila ia akan keluar? Bila ia akan diterbitkan? Saya kira ini sedikit sebanyak adalah berita gembira buat pembaca dan pengikut setia BG, sekaligus menjawab segala pertanyaan anda selama ini.

Setelah bermalam-malam saya bersengkang mata mengedit manuskrip ini beberapa kali, juga berkat doa dari anda yang tidak putus-putus, akhirnya semua itu berbalas sebaik email ini saya terima dari Editor. Alhamdulillah. BG dikhabarkan lulus proses penilaian penerbit dan akan diterbitkan pada bulan November nanti. InshaaAllah.

Mohon maaf sekiranya BG mengambil masa agak lama untuk direalisasikan demi menghasilkan karya yang baik oleh penerbit.

Terima kasih berbanyak pada anda yang tidak jemu-jemu bertanya dan menyokong BG dari awal hingga ke hari ini. Terima kasih juga kerana kesabaran anda menanti selama berbulan-bulan ini. Dan saya harap anda akan terus bersabar bersama saya beberapa bulan lagi menanti sehingga BG diterbitkan. Ini sahaja yg termampu saya usaha & lakukan untuk merealisasikan permintaan pembaca-pembaca. Selebihnya adalah bidang tugas penerbit. Dan semestinya keizinan dari Allah swt.

Sebarang makluman akan saya update nanti. Teruskan sokongan anda. Dan doakan segalanya dipermudahkan & berjalan lancar.    

SALAM SAYANG,
Sayhazs Zailie.
   


No comments: